Všeobecné obchodní podmínky

I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

  1. Společnost FM - Education s.r.o., se sídlem Žitná 562/10, Nové Město, 120 00, Praha 2, IČ: 212 50 162, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze (dále také jen „společnost“) provozuje webové stránky umístěné na adrese: www.fundedmind.cz (dále také jen „webová stránka“), v rámci kterých poskytuje vzdělávací online kurzy v oblasti tradingu (dále také jen „služby“ či „online kurz“).
  2. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „smlouva“) uzavírané mezi společností a jinou fyzickou osobou (dále jen „zákazník“) prostřednictvím internetového obchodu společnosti umístěného na webové stránce www.fundedmind.cz
  3. Ustanovení těchto obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy. Zákazník provedením objednávky dle těchto obchodních podmínek potvrzuje, že se před uzavřením smlouvy seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi výslovně souhlasí.
  4. Od těchto obchodních podmínek je možné se odchýlit ve smlouvě. V takovém případě mají odchylná ujednání přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
  5. Tyto obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu využít služby poskytované společností, je právnickou osobou či osobou, která jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

II. UŽIVATELSKÝ ÚČET

  1. Na základě registrace zákazníka provedené na webové stránce může zákazník vstupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může zákazník provádět objednávání online kurzů (dále jen „uživatelský účet“).
  2. Při registraci na webové stránce a při objednávce služeb je zákazník povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je zákazník při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat.
  3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Zákazník je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
  4. Zákazník není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám, ani není oprávněn zpřístupnit online kurz či jiné informace, které jsou obsahem jeho uživatelského účtu, jakékoli třetí osobě bez předchozího písemného souhlasu společnosti.
  5. Společnost může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy zákazník svůj uživatelský účet déle než 2 roky nevyužívá, či v případě, kdy zákazník poruší své povinnosti vyplývající z těchto obchodních podmínek či ze smlouvy.
  6. Zákazník bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení společnosti, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

III. UZAVŘENÍ SMLOUVY

  1. Webová stránka obsahuje informace o online kurzech včetně jejich cen a možností úhrady. Ceny jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty. Ceny zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na webové stránce.
  2. Veškerá prezentace online kurzů umístěná na webové stránce je informativního charakteru a společnost není povinna uzavřít kupní smlouvu ohledně daného online kurzu. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
  3. Pro objednání/zpřístupnění online kurzu vyplní zákazník objednávkový formulář na webové stránce. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o (i) objednávaném online kurzu a o (ii) způsobu úhrady ceny online kurzu (dále společně jen jako „objednávka“).
  4. Před odesláním objednávky společnosti je zákazníkovi umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávku odešle zákazník společnosti kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku s povinností platby“.
  5. Odeslání objednávky s povinností platby se považuje za takový úkon zákazníka, který nepochybným způsobem identifikuje objednávané služby, cenu, osobu zákazníka, způsob úhrady ceny, a je pro smluvní strany závazným návrhem smlouvy. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení zákazníka o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami.
  6. Společnost neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení zákazníkovi potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty zákazníka uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce.
  7. Společnost je vždy oprávněna v závislosti na charakteru objednávky (objem požadovaných služeb, celková výše ceny apod.) požádat zákazníka o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
  8. Smluvní vztah mezi společností a zákazníkem vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je společností zasláno zákazníkovi elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty zákazníka.
  9. Zákazník má právo zrušit objednávku bez jakýchkoli sankcí až do okamžiku provedení platby za online kurz. Zrušení objednávky je zákazník povinen společnosti oznámit prostřednictvím emailu nebo telefonu.
  10. Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí zákazník sám.
  11. Smlouva je uzavírána v českém jazyce a je společností archivována za účelem jejího řádného plnění.
  12. Společnost si vyhrazuje právo nepotvrdit přijetí objednávky, resp. objednávku nepřijmout a neuzavřít se zákazníkem smlouvu. Společnost je oprávněna odmítnout objednávku zejména v těchto případech: (i) zákazník používá webové stránky způsobem, který omezuje či obtěžuje ostatní zákazníky nebo společnost, (ii) zákazník poskytuje služby nebo je podnikatelem v oboru, který přímo nebo nepřímo, částečně nebo zcela konkuruje jakékoliv hlavní nebo doplňkové činnosti společnosti nebo má ve vztahu ke společnosti soutěžní povahu, (iii) zákazník osobě, jejíž obchodní činnost přímo nebo nepřímo, částečně nebo zcela konkuruje jakékoliv hlavní nebo doplňkové činnosti společnosti poskytuje služby, je u ní zaměstnán nebo má v takové osobě majetkovou účast či působí jako její zmocněnec nebo statutární orgán nebo (iv) v jiných odůvodněných případech.

IV. CENA ZBOŽÍ/SLUŽEB A PLATEBNÍ PODMÍNKY

  1. Cenu online kurzů může zákazník uhradit následujícími způsoby:some text
    1. bezhotovostně prostřednictvím platební brány GoPay - poskytovatelem platební brány je společnost GOPAY s.r.o., IČ: 26046768, se sídlem č.p. 67, 370 01 Planá; platby probíhají po přesměrování na zabezpečené servery poskytovatele platební brány, společnosti nejsou předávány údaje o platební kartě či jiné citlivé údaje týkající se prováděné platby vyjma informace o tom, zda byla platba úspěšně přijata či nikoli,
    2. převodem na bankovní účet č. ………….., vedený u ………………., přičemž variabilní symbol tvoří číslo objednávky, které zákazník obdrží e-mailem,

  1. V případě, že cena online kurzu nebude uhrazena nejpozději do 48 hodin od okamžiku odeslání objednávky společnosti, považuje se objednávka za stornovanou a tato skutečnost představuje rozvazovací podmínku účinnosti smlouvy. O ukončení účinnosti smlouvy v takovém případě nebude již zákazník ze strany společnosti písemně informován.
  2. Společnost nepožaduje od zákazníka zálohu či jinou obdobnou platbu.
  3. V případě bezhotovostní platby je závazek zákazníka uhradit cenu online kurzu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet společnosti.
  4. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví společnost ohledně plateb prováděných na základě smlouvy zákazníkovi daňový doklad – fakturu. Společnost není plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví společnost zákazníkovi po uhrazení ceny za online kurz a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu zákazníka.

V. ONLINE KURZ

  1. Společnost zákazníkovi umožňuje přistupovat k online kurzu prostřednictvím uživatelského účtu, ze kterého je zákazník oprávněn sledovat výuková videa. Online kurz je zákazníkovi zpřístupněn nejpozději do 48 hodin od okamžiku, kdy společnost obdrží platbu za jeho zpřístupnění.
  2. Vzhledem k tomu, že předmětem služby – online kurzu – je poskytnutí digitálního obsahu, který je zákazníkovi zpřístupněn zpravidla okamžitě po provedení platby za službu, nejpozději do 48 hodin od okamžiku, kdy společnost obdrží platbu za jeho zpřístupnění, zákazník výslovně souhlasí se započetím plnění před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a bere na vědomí, že tím zaniká jeho právo odstoupit od smlouvy podle § 1837 písm. l) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Zákazník je však oprávněn od smlouvy odstoupit (a obdržet tak zpět uhrazenou částku) do 14 dní od zpřístupnění online kurzu v případě, že (i) nepoužije žádné licence k echo charts, které obdržel jako součást online kurzu a (ii) nestáhne žádný výukový materiál.
  3. Zákazník je oprávněn využívat obsah online kurzu výhradně pro svou osobní potřebu a není oprávněn obsah online kurzu zpřístupnit třetím osobám, ani je jakýmkoli způsobem šířit. Zákazník rovněž není oprávněn výuková videa nebo texty stahovat, ukládat na medium určené k ukládání digitálních dat, pořizovat jejich audiovizuální (či jiné) kopie či je jinak zaznamenávat. Zákazník není bez souhlasu společnosti oprávněn užívat jakékoli části textů či grafické podoby online kurzů a bere na vědomí, že obsah online kurzů je jako autorské dílo společnosti chráněn autorským právem.
  4. Zákazník bere na vědomí, že z důvodu technických potíží, aktualizace systémů a jiné nezbytné údržby může být uživatelský účet dočasně nefunkční či nedostupný, přičemž maximální rozsah nefunkčnosti či nedostupnosti uživatelského účtu činí 24 hodin v jednom kalendářním měsíci. Společnost není odpovědná za nefunkčnost či nedostupnost uživatelského účtu způsobenou zákazníkem či třetí osobou.

VI. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ, INFORMATIVNÍ POVAHA ONLINE KURZŮ

  1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy.
  2. Práva z vadného plnění uplatňuje zákazník u společnosti na adrese jejího sídla, eventuálně písemně (e-mailem nebo prostřednictvím poštovní zásilky). Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy společnost obdržela od zákazníka reklamaci.
  3. Veškeré informace poskytnuté zákazníkům ze strany společnosti prostřednictvím vzdělávacích služeb jsou určeny výhradně ke studijním účelům témat týkajících se obchodování na finančních trzích a mají výhradně informativní povahu. Žádná z těchto informací v žádném případě neslouží coby investiční či obchodní doporučení nebo rada. Zákazník bere na vědomí, že společnost není registrovaným brokerem, investičním poradcem ani makléřem.
  4. Informace poskytované v rámci online kurzů umístěných na webové stránce nelze vykládat jako osobní investiční rady či doporučení, ani jako nabídku koupě či prodeje, nebo pobídku či doporučení k realizaci nabídky, koupě či prodeje, nebo k účasti na jakémkoli finančním produktu. Údaje a informace obsažené na webové stránce a obsažené v online kurzech používá zákazník k rozhodování o osobních investicích pouze na vlastní riziko. Zákazník nemá právo uplatnit na společnosti jakýkoliv nárok na náhradu škody v případě vzniku škody v důsledku použití/zapojení strategie z online kurzu.

VII. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

  1. Společnost není ve vztahu k zákazníkovi vázána žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
  2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: www.coi.cz.
  3. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů ze smlouvy mezi společností a zákazníkem.
  4. Společnost je oprávněna k poskytování služeb na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
  5. Zákazník tímto na sebe přebírá nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

VIII. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

  1. Svou informační povinnost vůči zákazníkům ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů zákazníka pro účely plnění smlouvy uzavřené mezi provozovatelem (společností) a zákazníkem, pro účely jednání o smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností společností plní provozovatel (společnost) prostřednictvím zvláštního dokumentu – Zásadami zpracování osobních údajů, který je dostupný zde. Zákazník výslovně prohlašuje, že je seznámen se zásadami zpracování osobních údajů.
  2. Společnost zpracovává osobní údaje v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecného nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen „Nařízení“).

IX. DŮVĚRNÉ INFORMACE

  1. Zákazník je povinen uchovat v tajnosti veškeré informace, které se dozvěděl v souvislosti s uzavřením a plněním smlouvy, ať jsou již poskytnuty písemně, ústně, konkludentně či jiným způsobem, zejména pak informace o společnosti, dalších zákaznících, používaných postupech, obsahové náplni online kurzů a jakékoli další interní informace obdobného charakteru (dále jen „důvěrné informace“). Zákazník se zavazuje bez předchozího písemného souhlasu společnosti nesdělit důvěrné informace třetí osobě, nezneužít důvěrné informace k poškození dobrého jména společnosti a zavazuje se důvěrné informace chránit před únikem. Za porušení této povinnosti se nepovažuje takové zveřejnění důvěrných informací, ke kterému dojde na základě právních předpisů nebo na základě rozhodnutí orgánu veřejné moci, nebo pokud se tyto důvěrné informace stanou obecně známými či veřejně přístupnými jinak než prostřednictvím některé ze smluvních stran. Pokud zákazník poruší povinnost ochrany důvěrných informací, je povinen k náhradě újmy společnosti v plné výši bez zbytečného odkladu poté, co mu bude společností taková újma písemně vyúčtována.

X. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  1. Veškerá práva a povinnosti vyplývající ze smlouvy se řídí platnými a účinnými právními předpisy České republiky.
  2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.
  3. Společnost je oprávněna v souladu s ust. § 1752 odst. 1 občanského zákoníku jednostranně změnit, doplnit či zrušit tyto obchodní podmínky v případech, ve kterých vyplývá rozumná potřeba jejich změny. Učiní tak vždy písemně a změny zveřejní obvyklým způsobem, zejména na své webové stránce. V případě změny těchto obchodních podmínek se změněnými obchodními podmínkami řídí smlouvy uzavřené po dni účinnosti změněných obchodních podmínek, není-li smluvně ujednáno jinak. Zákazník má právo, v případě nesouhlasu s obsahem změněných či doplněných obchodních podmínek, tento nesouhlas sdělit společnosti ve lhůtě sedmi dnů od okamžiku, kdy se o změně či doplnění obchodních podmínek dozvěděl nebo dozvědět mohl. Neučiní-li tak, má se za to, že zákazník změny či doplňky obchodních podmínek akceptoval.
  4. Kontaktní údaje společnosti: adresa pro doručování Žitná 562/10, Nové Město, 120 00 Praha 2., adresa elektronické pošty support@fundedmind.cz
  5. Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 20.3. 2024 a ruší veškerá předchozí ustanovení a zvyklosti.